vallahi ben inanmıyorum hocam böyle şeylere, FIRSATÇILAR artık bu ilaç sektöründekilermi desem ne desem şimdi herşeyin tam zamanı ya hani, karalama kampanyaları cok olur en iyisi hiç ilaç kullanmamak.