claudlase adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gittik enayı gibi natroya taşıdık alan adlarını yıllık 125 lira para istiyor insafsızlar
Natro'yu tercih edenler muhtemelen domaini birkaç gün geciktirip, "geç yenileme bedeli"ne takılmamış ve o rakamları görmemiş olan arkadaşlar sanıyorum. Bu konuda dikkat edin, kısa sürede gecikme cezası en yüksek olan firmalardan birisidir. Natro'da domaininiz varsa ya son güne bırakmadan yenileyin, ya da farkı firmaya taşıyın. Aksi halde üzülebilirsiniz. Tabi belirttiklerine göre gecikme cezası .com.tr için geçerli değilmiş.

https://www.natro.com/hemendestek/bi...e-bedeli-nedir

https://www.r10.net/domain-genel/172...-yansitti.html

https://www.r10.net/domain-genel/173...uyguluyor.html