bir bayram günüydü, ev telefonumuz arandığında kimin aradığını gösteriyordu.
telefon bir kere çaldı kapandı, ilk çalıp kapanmada düşmedi sandığım için bakmadım.
sonra telefon bir kere daha çaldı kapandı, bu seferde açıkcası tv'nin başından kalkıp bakmaya üşendim.
sonra telefonu 3. kez çaldırılıp kapandı. bayram bayram sapık sandım, kim *** bu diye kalktım, baktım numaraya, geri dönüş yaptım.
- alo, kimsin?
+ niye geri aramıyon ***?
- dayı? sen misin?
+ olum konturum gitmesin, sizinki ev telefonu
- sapık sandım dayı, kusura bakma.
allah'tan evde kimse yoktu da konuşma uzun sürmedi.
meğersem adam herkesi çaldırıp kapatıyormuş, geri onlar arasın diye.
öğle yemeğine para vermemek için cenaze mevlidlerine gidip karnını doyurandan ne bekliyorsun. ama allah var bak, cebinde 3-4 tane yeşil biberini kendi götürüyor.
Alıntı.