Son zamanlarda Tweetdeck kullanmaya başladım, hesaplar arası çok gir çık yaptım ve paylaşımları artırdım. Sanırım o yüzden oldu tüm hesaplar mobil onaya doğrulamaya düştü. Çoğunu kurtardım ama 196k hesap var onun numarası pasif olduğu için kurtarma şansım yok. Çözüm yolu var mı acaba?

Zaten shadow ban vardı sanırım etkileşimler çok düşüktü. Önerilenlere falan çıkmıyordu günde 500 takipçi gelen hesap sürekli takipçi kaybeder olmuştu.

Durum şu;