İşi siyasete bağlamanız ne kadar art niyetli olduğunuzu gösteriyor açıklamalar yetkililer tarafından yapılıyor ki cumhurbaşkanı paket açıkladı bu iş sağlık işi olduğu için sağlık bakanına bıraktı tabi herşeyi c. Başkanı açıklasaydı sizin gibiler yine suçlayacak ve cözüm yok VS vs bırakın bu kafayıda yetkililerin uyarılarına uyalım ne dersiniz...
art niyete nereden bağladın? ilk virüs çıktığı sıralarda
Bu Konudaki yorumumu okursan cumhurbaşkanımızı savundum. ama her geçen gün ölümler 100% artış gösteriyor Cumhurbaşkanı her dakika açıklama yapsın demiyorum ama 1 haftadır tv lerden kaybolması durumun çok vahim olduğunun göstergesi olarak düşündüm. bir an önce hamle yapmalı yoksa italyadan farkımız kalmıyacak... Allah vatanımızı milletimizi bu virsüten inşaAllah en kısa sürede en az kayıpla atlatmamıza yardımcımız olsun