Evet çok iyi geliyor ama kaliteli kefir tüketmen lazım.
Ben baltalı keçi kefiri içiyorum bu daha iyi ve daha etkili tadı da çok güzel tavsiye ederim.
Düzenli içerim hocam tadını da çok severim faydası olduğunu da düşünüyorum çok etkisi var.
Valla arkadaşlar burda bulabildiğim en kaliteli kefir migrostaki kefirzadem ondan aldım mecburen
100 milyar probiyotik falan diyor ama bakalım görecez.