İş veren birkaç işletme burda çalışanlarına evden çalışma izni sağladı keşke bunu tüm işletmelerde uygulasa mükemmel birşey bence. Biz işlerimizi evdende yürütebildiğimizden dolayı kendimizi karantina aldık hiçbir şekilde çıkmıyoruz çıkarsam 1 hafta sonra kendimi kusursuz dezenfekte edip ev için yiyecek alışverine mahalle marketinde yapacağım.