Konya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cumhurbaşkanı ekranlara çıkmayıp saklandığına göre normale döneceğini sanmıyorum
İşi siyasete bağlamanız ne kadar art niyetli olduğunuzu gösteriyor açıklamalar yetkililer tarafından yapılıyor ki cumhurbaşkanı paket açıkladı bu iş sağlık işi olduğu için sağlık bakanına bıraktı tabi herşeyi c. Başkanı açıklasaydı sizin gibiler yine suçlayacak ve cözüm yok VS vs bırakın bu kafayıda yetkililerin uyarılarına uyalım ne dersiniz...