d_bekirko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam admin access'i açtım o hesap için fakat şuan da deaktif olarak görünüyor.
En üstteki onun hesabı
En alttaki adsensin giriş hesabı
Ortadakini yeni ekledim denemek için.
tamam ortadaki sen isen hemen diger 2 sinin yan tarafında çöp iconuna tıkla sil.