Hocam sen ilk yetki verdiginde, resimde görünen admin access o kısmı mavi tık yaptınmı
Evet hocam admin access'i açtım o hesap için fakat şuan da deaktif olarak görünüyor.
En üstteki onun hesabı
En alttaki adsensin giriş hesabı
Ortadakini yeni ekledim denemek için.