fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kapıda kontrollü kargo yok ki.
kapıda ödemeli var parayı kargocuya verirsin kutuyu verir açarsın iade etmek istersen kargocu almaz satıcı ile görüşün der yine uğraşırsın.

kargocu zaten teslim etti mi gider beklemez

sana tavsiyem satıcı kendini belli eder uzaktan alımlar risktir imkanın varsa görerek al yada aldır
Var
PTT kontrollü ödeme