Geçmiş olsun hocam.Bizde oto tamir işi ile uğraşıyoruz çoğu zaman internetten çıkmacılarla görüşüp parça alıyoruz.Adam parça sorunsuz diyor ama elimize gelince sorun olduğunda aynen iade ediyoruz ama para konusunda dönüş almakta gerçekten güçlük çekiyoruz..Ankara Ostim veya İstanbul Atatürk Sanayi sitelerinde parçacılara sorun 1-2 yere telefon numarası vs bırakın yardımcı olmaya çalışıyorlar ama motor parçası gerçekten zor bulunuyor