Bundan 1 ay önce motosikletim arıza yaptı
Krank kolu değişmesi gerekiyordu
İnternetten birinden komple krank aldım 1000 TL'ye (krank kolu satan yoktu mecbur komple aldım)
Parayı attık,19 gün sonra kargoya verdi..
2 Gün önce geldi fakat gelen ürün bozuk, krank kol oynuyor boşluk var
Çocuk da başkasından almış o yüzden bekletmiş aracıymış, 2-3 gündür iade ile uğraşıyorum hala alamadım muhtemelen alamayacağım.
Bundan sonra demem o ki, bir araç parçası alacaksanız kapıda kontrollü ödemeli alın bana 1000 lira + 1 ay'a mağloldu.
Bu arada hala krank kolu bulamadım .. Dealim Daystar 250 / roadwin 250