Bende belki yapılmış vardır diye yazdım bazen basit bir iş yapıyorsun ne zaman yaptığını not almayınca unutuyorsun onun için güzel bi script olur bakalım umarım ücretsiz buluruz

kimse alınmasın da ücretsiz istek konusuna açıp ücretsiz var mı diye yazdim. Yazabiliriz diye yazmayınız ücretli gerek duyulduğunda da o bölüme açarız. Teşekkürler herkese duyarlılığı dan dolayi.
hocam ben exel yapmıştım. php ye dökmeye çalışıyordum. müşteriler 100ü aşınca aha böle kalıyor insan.