TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@GodLessTurtLe; ve @real2018; cuma edirnedeyim sabahtan. 10 11 gibi işlerim biter. Üniv hastanesine gelecegim. Duyurulur (:
Banlıydım malum şimdi yazıyorum Bugün iyi sohbet oldu Haftaya karantina kalkarsa çorlu yapalım