Merhaba, yazmış oldugun bu konudan resim ve ismi kaldırısan sevinirim , konuyu açan bendim r10'nada açacaktım bir konu gördükten sonra burada satışı yapılıyor bende yapacaktım ancak sonradan yasak oldugunu görünce konuyu kaldırdılar bende bir daha satışını yapmadım tek gören sensin zaten o konuyu orada gelip anında burada paylaşmışsın google.com'da yazarsan eğer r10 davetiye satışı diye yüzlerce konu oldugunu görürsün bende serbest sandım.
- Bu yazdığın içeriği kaldırırsan memnun oluruz gerekli işlemler yapılmıştır.
- R10'dan beklentim buradaki konuları temizlemesi ve davetiye alanı üstüne parayla satılamaz gibi bir uyarı koyması olacaktır.