uduztegin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu gün *******nde birisi davetiye satıyordu.
Profiline baktım.
profilinde yer alan siteyi whoisten sorgulattığımda

Enver havuz ismine ulaştım.

r10 da Enver havuz diye birisi var.
o mu değil mi bilmem.
Sikayet için yeterli değildir diye açmadım şikayet konusu.
bunların önünü alamadıkları sürece biz dolandırılmaya devam edecez hocam maalesef.
Merhaba, yazmış oldugun bu konudan resim ve ismi kaldırısan sevinirim , konuyu açan bendim r10'nada açacaktım bir konu gördükten sonra burada satışı yapılıyor bende yapacaktım ancak sonradan yasak oldugunu görünce konuyu kaldırdılar bende bir daha satışını yapmadım tek gören sensin zaten o konuyu orada gelip anında burada paylaşmışsın google.com'da yazarsan eğer r10 davetiye satışı diye yüzlerce konu oldugunu görürsün bende serbest sandım.

- Bu yazdığın içeriği kaldırırsan memnun oluruz gerekli işlemler yapılmıştır.

- R10'dan beklentim buradaki konuları temizlemesi ve davetiye alanı üstüne parayla satılamaz gibi bir uyarı koyması olacaktır.



@uduztegin; kardeş büyük hata yapıyorsun insanların günahını alıp bende bir konu açtım *********** gibi lanse ediyorsun iş güzarlık yapma birdaha birinin ismini bir yere verirken dikkat et birgün sende bir yerlerde çıkarsın anlarsın beni nedemek istedigimi, derhal cevabını düzenle resimleri ve içerikleri kaldır.