pa kullandim defalarca shadow hatta domain ban yedim. Proxy kullandım yine yedim. Yaşasın kendi sistemim. Ne pa ne sap şakır şakır. Pinterest işinin%50 şans olduğunu unutmayın. Polemiğe de ayrıca güldüm. bence sunucu değiştirin derim. Sadece bir tavsiye...