fztmustafa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Feedbacklerin önemi burada devreye giriyor.
İnan hiçbir işe yaramıyor söylediklerinizin yarısı hatıra veriliyor veya ticaretin başında veriliyor
CreepTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eski sistem nasıldı
Davetiye gönderen gelenden bir nebzede olsa sorumluydu davetiye hakkı bu kadar fazla değildi.
BigSEO adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçen farklı bir konuya yazmıştım tekratlayayım. Davetiyeler bu şekilde satılıyor. Bence yönetim tek elden davetiye satmalı ve bu geliri vakıflara bağışlamalı. En azından satışın önüne geçilmiş olur ve hayır işlenir. Tabi bu durum yönetimin yükünü de arttıracaktır.
Yönetimin yükünü artırmamaktansa eskisi gibi davetiye verenler verdiği kişiden %100 olmasada bir nebze sorumlu olduğunu bilmeli ve yönetim davetiye dağıtırken şartları eskisi gibi biraz daha zorlaştırabilir R10 u takip etmek isteyen zaten dışardanda takip ediyor veya iyi bir konumdaysa birşekilde çevresinden kolaylıkla davetiye bulabiliyor.