Siz açmayı bilmediğiniz için shadow yersiniz. Başında da söyledim size bilmediğiniz konu hakkında yorum yapmayın. Düzgün açılınca 1000 tane de açılsa shadowa düşmüyor. Armut satıp elma hakkında yorum yapmayın. Gövde gösterisi yapsam size yapmazdım inanın bana.
Tamam hocam, dediğin gibi olsun konu uzamasın. İyi forumlar dilerim.