hdfilm27 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cloudflare ile ne alakası var shadow'a düşmenin. Siz gerçekten neyin kafasını yaşıyorsunuz. Pa eklentisi için hiçbir proxy kullanmıyorum SHADOWA DA DÜŞMÜYORUM. Müşterilerimi de etiketlerim. Hatta size bile hizmet verdim ben yanlış hatırlamıyorsam.

AÇIK VE NET SÖYLÜYORUM PROXY KULLANILMADAN PA EKLENTİSİ İLE SHADOW OLMADAN SİSTEM KURULUYOR. BUNU BİR YERE YAZİN VE UNUTMAYIN!
Hizmet VEREMEDİNİZ, çok iddialı konuşup uzmanı olduğunuz adsense onay kısmında adsense onay alabileceğinizi söyleyip ilgilenme tenezzülünde bile bulunmadan (mesajlara geç dönerek) onay alamadınız. Siz 100lerce kuruyorsunuz benim şuana kadar kurduklarımın hesabı yoktur, müşterilerimde tecrübelerimi gayet iyi bilir. PA İle aynı sunucuda çalışır halde 10dan fazlada hatta 10 bile değil önlemsiz şekilde 5 den fazla kurunca 10 15 gün içerisinde hesaplar shadow yer, yedi gördük gördüğümüzü söylüyoruz, 100 150 sitede değil bu arada belki 2 bin belki 3 bin sitede. Daha da cevap vermeyeceğim lütfen gereksiz polemik yaratmayın kim neyi ne kadar biliyorsa o kadar bilsin kimseye gövde gösterişi yapmayın.