Forumdaki pinterest işi ile ilgilenen herkes bilir, proxy kullanmazsın cloudflare kullanırsın. Bir çok yolu var pa'nın sende çok iyi biliyorsun. Burada benimle tartışma yaratmak için alıntı yapma.
Cloudflare ile ne alakası var shadow'a düşmenin. Siz gerçekten neyin kafasını yaşıyorsunuz. Pa eklentisi için hiçbir proxy kullanmıyorum SHADOWA DA DÜŞMÜYORUM. Müşterilerimi de etiketlerim. Hatta size bile hizmet verdim ben yanlış hatırlamıyorsam.
AÇIK VE NET SÖYLÜYORUM PROXY KULLANILMADAN PA EKLENTİSİ İLE SHADOW OLMADAN SİSTEM KURULUYOR. BUNU BİR YERE YAZİN VE UNUTMAYIN!