Hocam lütfen, bilmediğiniz bir konu hakkında yorum yapmayın. Proxy kullanmıyorum. 150 taneye yakın sitem var ve hepsi pa ile ve shadow yoktur. Onlarca müşterime de pa kurdum pa ile ve shadow yok. Halen günde onlarca Sub domain açıyorum ve shadow yoktur. İnsanları yanlış bilgilendirmeyin lütfen.
Forumdaki pinterest işi ile ilgilenen herkes bilir, proxy kullanmazsın cloudflare kullanırsın. Bir çok yolu var pa'nın sende çok iyi biliyorsun. Burada benimle tartışma yaratmak için alıntı yapma.