Konu
Fonksiyon içinde ki değişkeni yazdıramıyorum!
20-03-2020, 18:31:14
#6
Shitric
İSterseniz uygulamaya geçmeden önce phpde fonksiyon, class nasıl kullanılır bunu bir araştırın.
$ukap = uyeBilgileri();
echo $ukap;
şeklinde fonksiyondan gelen değeri değişkene aktarabilirsin.