Konu
Fonksiyon içinde ki değişkeni yazdıramıyorum!
20-03-2020, 18:30:41
#5
burakalaca
Üyeliği durduruldu
PHP'de yeniyim yapmak istediğim işlem fonksiyonla uye bilgilerini çekip değişkene aktarıp dışarda onları kullanmak sanırım yanlış yok izliyorum