blueangel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim arkadaşlar shadow 1. Hesap açılış şekli 2.si pinlenen uzantı, 3. İse kullanılan eklenti, pa ile proxysiz fazla site açamazsınız hepsi shadow yer biliyorsunuz. Sap ile 1 domaine 500 tane subdomain kurmuşluğum bile var 0 shadow. İyi forumlar dilerim.
Hocam lütfen, bilmediğiniz bir konu hakkında yorum yapmayın. Proxy kullanmıyorum. 150 taneye yakın sitem var ve hepsi pa ile ve shadow yoktur. Onlarca müşterime de pa kurdum pa ile ve shadow yok. Halen günde onlarca Sub domain açıyorum ve shadow yoktur. İnsanları yanlış bilgilendirmeyin lütfen.