Yapmış olduğum ve içinde IMPORTRANGE ile veri çektiğim bir Google E-Tabloyu, kopyalayarak çoğalttığımda, kopyaladığım e-tablolarda formüller çalışmıyor. Bomboş kalıyor. Nasıl çalıştırabilirim?
DÜZENLEME: Çözümünü şu şekilde buldum. Kopyalanan excellerin içerisine, IMPORTRANGE ile herhangi bir veri çekip, sonra izin verince, diğer formüllerde otomatik olarak veri çekti.