Adsense benim için bitmiştir konusundan sonra bunu görmek komik oldu
Hocam gerçekten bitmişti
Bir kaç arkadaş sağolsun yapma boşver dedi tekrar girdim 1200 TL filan birikmiş ti sabah uyandım ban yemiş 😬 ben en iyisi doğru dürüst işlere gireyim bu şekilde olmaz
Geçmiş olsun yinemi kapandı
Gitti Paracıklar 🤣 sağlık olsun
Demek ki adsense kurallarına uymuyor hocam hesabınız niye diretiyorsunuz ki : ) Emeğinize üzülüyorum konularınızı gördükçe vallahi.
Şimdi adam akıllı site açacağım da ne tür açsam bilemedim varmı bir fikriniz