Güzel bir hareket. Umarım dolandırıcılar bunu da suistimal etmez. Çünkü, ha satın alıp gelmiş, ha bağış yapıp dekont ile gelmiş pek farkı olmayacak. Bence verilecek davetiyelere dikkat etmek gerekiyor.