Aslında yönetim bu şekilde bir kampanya başlatsa çok güzel olur. Mesela benim de 2 davetiye hakkım var ancak verecek kimse yok, bağış yapan ve güvenilir kişilere bu davetiyelerimizi versek hem onlar faydalanır hem de bir katkımız olur.