Merhabalar bugün şöyle bir yaklaşım ile karşılaştım;

E ticaret siteleri hakkında yeni bir kanun çıkmış ve üye olmadan alışveriş yapılamayacakmış. Bu bilginin doğruluğu nedir? Google'da araştırdım ancak elle tutulur bir bilgiye ulaşamadım.