semmajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Etik alkol yok piyasada varsa da karaborsa da
Valla şubatta kendi kullanımım için damıtım yapmıştım, 2,5l civarı %80'im vardı votka yapacaktım. İyi ki üşenip seyreltmeden beklemişim. Şimdi tamamını el dezenfektanı olarak kullanmaya karar verdim