Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba arkadaşlar.PA SAP artık bitti sanırım.Bu Shadow durumudan kurtaracak bir yazılımcı arkadaş varsa ücreti karşılığında da yaptırılır fakat bu zamana kadar shadowa kesin cozum bulan yazılımcı malesef yok sanırım.yaklasık 10 gündür hangi hesabı actıysam ertesi gün shadowa düşüyor.