söylemeden de yapabilirdiniz aslında ama söylemeniz ayrı bir incelik olmuş belki birlikte de iş yapabilirsiniz bence.
Cevabınız için teşekkür ederim bende sorun olmaz diye düşündüm ama kibar olmak iyidir

Domaini aldıktan sonra mail gönderseydiniz, eğer henüz almadıysanız karşınızda ki alabilir.
Haklısınız hocam bu aklıma gelmemişti şimdi alıyorum, teşekürler