ROT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnceledim. Tasarım ve bazı sistemsel şeyler yetersiz kalmış. Teşekkür ederim.
Ah tasarımı ben yapaydım böyle olmazdı Ahmet'e bu yüzden V2 çıkartcam @afDursun;