chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@paskevich;hocadan alımları yapıyorum konuya baksın diye etiketledim.
Teşekkürler Cihan hocam, ben arkadaşlara sermaye fiyatına olabildiğince iyi bir teklif sundum. ( 500 ml 12 tl- 400 ml 11 tl )

İlginiz için teşekkür ederim.

Not: Hediye etmek isterdim ama gerçekten maddi durum şu an el vermiyor maalesef. Benim maddi durumlar da çok kritik. Yapabileceğim elimde bulunan az sayıda kolonyayı sermaye fiyatına verebilmek.