Yahu bu WiseCP nedir acaba tam olarak ben bir türlü anlayamıyorum. Herkes onun alt yapısını kullanmaya başladı kendi makinesi olan kişiler neden farklı bir alt yapıya ihtiytaç duyuyor ayrıca forumda kurucularıda mevcut acaba onlarda bu başlıktan bilgilendirebilirlerse sevinirim. İyi forumlar


#EvdeKal