AsiTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam yazılım firması kendisi yazamıyor mu? Şahsi düşüncem ben yazılım firması olacağım ama kendi sitemin yazılımını baskasına yazdıracağım bana saçma geliyor
umarım aradğınızı bulursunuz
Fayda maliyet analizini düşünmek lazım