Arkadaşlar vakit ayırdığınız için teşekkürler. Sizlere danışmak istediğim şey, facebookda ismi oldukça duyulan bir grubun sosyal medya yönetiminde görevliydim ve bu gruba bir instagram oyun sayfası kurdum grubun adını kullandık sayfayı büyüttük. Oyun servlerları canlı yayınlar paylaşımlar baya emek harcadım yanıma 3 kişilik bir arkadaş grubu verdiler sayfaya yönetim olarak. Bu 3 kişi sayfa kendilerine kalsın diye beni attırmak için şikayet ettiler ve oy çokluğuyla atıldım. Hesabın ilk maili ilk telefonu bende olduğu için direk geri aldım ve emeğimi vermelerini söyledim. Grupta admin olan 30lu yaşlarda başı büyük bir abimizin tehtidleri üzerine geri verdim ilk mail ve numara bende sayfayı geri alma hakkım var mı sizce