Abd de ilk aşı denemeleri yapılıyor , gönüllü 1 kişi üzerinde deneniyor şuan. 45 kişi daha varmış gönüllü olarak bekleyen.
Sen boşver
Ülkemizde zaten deneme aşamasına geçilmedi.

Bir psikologa görün, derdini anlat.