Revilationer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Abd trilyonlarca doları karşılıksız basarken nasıl yükseliyor aklım almir
Karşılıksız mı ?

Doların yükseleceği ekonomi ve yatırım camiasınca zaten 2 ay önce biliniyordu. Virüs olmasa da dolar 8 e çıkacaktı virüs oldu yine çıkacak. Sizlere bu yatırım danışmanlarının yaptığı gibi evi barkı satıp dolara yatırmanızı önermem niye önereyim ki banane