Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kanada'da iseniz dolardan gam yemezsiniz buradaki fiyatlara
Hocam bakalım benimde kafamda güzel planlar var pc ekipmanlar herşeyi ayarlıyım tr den 2 3 sağlam eski arkadaşlarda var.Artık sonra serverda şart olacak zamanı geldiğinde sanada destek oluruz.