Virüse enfekte olamayan kimse maske kullanmamalı, bu zarar veriyor. Ayrıca kolonya temin edebilirsiniz kolaylıkla. Tabii eğer toptan ürün aramıyor ve bunun ticaretini yapmak istemiyorsanız burada konu başlığı açamanız da pek mantıklı gelmedi bana.