Evet cümleten karakoldan nasıl kurtulduğumuzu anlatıyorum toplaşın
Günlerden pazartesi, abimi işten habersiz kovuyorlar çalıştığı günün parasını vermiyorlar. Bunu duyan eniştem beyaz doblosuyla son sürat ben ile abimi alıyor işyeri basmaya gidiyoruz neyse iş yerine geldik, eniştem bi gaza gelmiş sanırsın polat alemdar 15 20 dkka tehditler vs başladı. Daha sonra polisler geldi hepimizi karakola aldılar, Eniştem karakolda polis memuruyla tartışt, memur beyde gidip 30 saniye sonra 10 kişiyle geri dönüyor, dedim aha bu sefer kurtuluş yok dayağı yicez 😂 bunlar üzerimize üzerimize geliyor, Çat eniştem bi yalan uydur, polislere ben istihbarattanım dedi. Sizin hayatınız kadar benim devlete hizmetim var vs vs, ben şoktayım 😂 Kendi kendime diyorum bunlar bu yalanı anlarsa bizi bi öncekinden daha çok döverler 😂 Memurlar bi dışarı çıktı falan düşündüler, konuştular ettiler. Sonra bu olayı burda kapatalım deyip çay falan getirdiler. Ben hala şoktayım gidip elimi yüzümü yıkadım😂 iki tarafta birbirinden şikayetçi olunca karakoldan sağsalim dayak yemeden çıktık😂