bazı şeylerin tasarımı standarttır. mesela haber sitelerinde anasayfada numaralandırılmış şekilde bir banner gibi bi dalga var o hep standart. hurriyet bunu değiştirmek istemiş ziyaretçi sayıları düşmüş sonra tekrar aynı tasarımı koymuşlar (bi seminerde hürriyetin yazılımcısı böyle demişti). sözlükler de ilk başta böyle dandik bir tasarımla çıkmışlar sonra herkes bu tasarıma alışmış. şimdi alışılan bir tasarımı daha güzel bir tasarımla değiştirirsen kimse beğenmez çünkü öyle alışmışlar. sözlük olayının adını değiştirip daha güzel bir tasarımla yeni bir proje oluşturup tutturabilirsen o zaman sözlükçüler de tasarımlarını yavaş yavaş değiştirmeye başlar. apple da böyle yapıyor. apple'ın yaptığı şey sıradan bir laptop ama adam laptop demiyor macbook diyor ve tasarımı biraz daha güzelleştiriyor. onun adı artık laptop değil macbook oluyor. sanki farklı bişey yapıyormuş gibi ama temelde aynı şey. falan filan inter milan ya çok takılma böyle ufak tefek şeylere :P
Şu sondaki "çok takılma böyle ufak tefek şeylere" lafını kullanmasaydın olmaz mıydı?

Cevabın da hoştu ayrıca, görüyorsun böyle ufak tefek şeyler hayatımızda nasıl değişikliklere yol açabiliyor.