O alanları doldurayım diye kafanı yorma bence. Normal ayarlarını yaptıktan sonra yazını yazıp yayınlayabilirsin, gerek yok illa doldurmana.
Ayarlarına göre title ve diğer kısımları o zaten oluşturacak. Yok ben her yazıda ayrı isterim, her yazı mükemmel olsun diyorsan uğraşırsın öyle
Anladım teşekkürler 5 hedef kelime seçip bırakıyorum.