O eski yapıyı bozmak istemiyorlar sanırım.Ben reddit ve r10 tema değiştirirken bile çok zorlanmıştım.Ama eski temaya geri dön olayı ile yavaş yavaş adapte edebiliyorsun kendini. İncisözlüğün eski zamanlarda bir anda temasını değiştirdiğinde ne yalan söyleyeyim uyum sağlayamayıp bırakmıştım.