Alıntı
istemediğim halde beynim bana sigara içmemi emrediyor gibi ana içtiğim zaman da sigara tadı kötü geliyor
banada böyle oluyordu azalttım 1 paket 2 gün gidiyordu ortalama ondada alışkanlıklardan dolayı içesim geliyordu yemek yedim canım istemese bile yemek üstü sigarasını mecburi gibi yakıyordum sonra bırakmaya karar verdim.
kendim bırakma kararı alsam bırakamayacaktım çok değer verdiğin birisine bırakacağına dair söz verebilirsin en iyisi o oluyor ben öyle yaptım 4 aydır içmiyorum.