Dostlar merhaba

09. Ay 2014 den beri sigara içiyorum aktif olarak yeri geliyor günde 3 paket yeri geliyor 4 paket bazen 2 paket ama ortalama 1-1.5 paket bazen 2 paket de oluyor ve 1 senedir hep aklımda olan bir plandı. Rahat günde 2 paket kadar içiyordum

Çok denedim ama Bi türlü ilerletemedim nedense 2. Gün girmeden vazgeçiyorum

Uzun dönemdir işsizim ve maddi sıkıntılardan dolayı sigara para yetişmiyor
Onun öncesi saten sağlık, tek düşündüğüm sağlık ve kendi sağlığım ve çevremdeki insanların sağlığı için sigara bırakmaya karar verdim.

12.03.2020 en son bu tarihte paket sigara aldım ve o günden beri paket almadım ve günde max 1 yada 2 dal içiyorum git gide azaltmaya çalışıyorum

Cumartesi günü kesip sadece max 2 adet lark içiyorum.

Ve içimde sigara isteği azalmaya başladı ve nikotin isteğim azalmaya başladı ama nedense içimde bir yangın varmış gihi içim yanııyor sigara dan dolayı mı bilmiyorum ama, sigara içtiğim zaman sanki yeni başlamış gihi oluyorum ve eskisi gihi o tadı vermiyor ve benim için iyi birşey aslında ama istemediğim halde beynim bana sigara içmemi emrediyor gibi ana içtiğim zaman da sigara tadı kötü geliyor ve o istek sanki beynim değil de kendim mi istiyormuş gibi hissediyorum

13.03.2020 den beri paket sigara almadım ve aşağı yukarı 75-100 TL cebime kaldı ve sigara içmediğim günlerde ve saatlerde daha temiz hava alıyor ve daha rahat oldum

Tamamen o sigara istek hissini nasıl ortadan kaldırabilirim sigara bırakmış kişiler varsa önerilerinizi bekliyorum


Sigara bırakmama yardımcı olan enn etkili şey diş macunu ve ağız gargara suyu, sigara isteğimi kesiyor.


Daha detaylı yazı giricem.