Bmcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hepinize çok teşekkür ediyorum iyiki varsınız
Kendi doğum günümde konu açacağım kutlamak isteyenler ibana 1₺ atsa güzel olur 😂😂